کد تقویم

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این تویی که اغیار را ازدل های دوستانت زدودی تا آن که جز تو را دوست نداشتند ...آن که تو را از دست داد، چه به دست آورد ؟ و آن که تو را یافت، چه از دست داد ؟ آن که جز تو را به عنوان عوض پذیرفت، زیان کرد . [امام حسین علیه السلام ـ در دعایش ـ]
 
سه شنبه 89 دی 7 , ساعت 7:35 عصر

حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در دفاع از ولایت فقیه و کیان نظام جمهوری اسلامی حماسه 9 دی را رقم زد که این مهم باید همواره زنده نگه داشته شود.

اگر حماسه های عاشورا و 9 دیماه زنده نگه داشته شود، هرگز به بیراهه نخواهیم رفت.
علاقه مندان به نظام و ولایت باید با افزایش بصیرت سیاسی بدانند که شرایط امروز به مراتب از دوران دفاع مقدس پیچیده تر است زیرا دشمن با جنگ نرم اعتقاد و باورهای دینی مردم را نشانه رفته است.
رمز پیروزی ما در این جنگ، برخورداری از اندیشه ولایتمداری و پیروی از این نعمت و ذخیره الهی است که سنبل عینی آن در 9 دیماه پارسال رقم خورد.
نظام سلطه برای نفوذ در کشورهای مسلمان و استثمار آنان بیش از آن که توجه به امکانات خویش معطوف کند به شناسایی نقاط قوت جهان اسلام از جمله فرهنگ و قیام عاشورا کرده است تا این سرمایه را کمرنگ کند.
دشمن و عوامل وابسته به آن در عاشورای 88 حرکت عاشورا زدایی و ولایت ستیزی را شکل دادند که مردم ولایتمدار ایران اسلامی در 9 دیماه پاسخی دندان شکن به عوامل وابسته به آنان دادند طوری که این روز در تاریخ انقلاب اسلامی ثبب شد و باید همیشه گرامی داشته شود.
دشمن در حال تغییر دادن روش و تاکتیک های دشمنی خود است که باید این روش ها شناخته شود و دوستان انقلاب از این ترفندها غلفت نکنند.

ملت بزرگ ایران در مواجه با کسانی که قصد به آشوب کشیدن کشور را در 18 تیر ماه سال 1378 داشتند، این آگاهی و بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و همه تلاش‌های سازمان یافته دشمنان را خنثی کردند و در 23 تیر ماه سال 1387 را در حافظه تاریخ به عنوان روز حمایت از ولایت فقیه و جمهوری اسلامی جاودانه کردند

این حضور و حمایت مردمی در 9 دی ماه سال گذشته بار دیگر تکرار شد و در این حماسه بزرگ مردم ایران یک دل و یک صدا به خیابان‌ها آمدند و پاسخ هتاکان روز عاشورای حسینی و همه دشمنان داخلی و خارجی را که با صرف بودجه‌های کلان و برنامه‌ریزی‌های طولانی قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند با مشت‌های گره کرده داده و ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) یک بار دیگر نفرت و انزجار خود را از همه دشمنان داخلی و خارجی نشان دادند.

  9دی نماد حاکمیت اسلامی و نمایش اقتدار نظام است .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ